Volgers

maandag 18 september 2017

Going out for Christmas

Gisteren heb ik weer een kerstkaartje gemaakt met een mooi plaatje van Syta v Gelderen.
Ik zag ze op de beurs in Apeldoorn weer liggen en al hoewel ik dozen vol met plaatjes heb , kon ik ze toch niet laten liggen, hi hi.

materialen:
basis:               Dutchdoobadoo 470.713.154
dessinpapier:   Pion Design PD3002
cirkel:              Amy Design ADD10079
rechthoek:       Creative Expression CED 3122
label:               Magnolia Doohickeys
tekst:               Yvonnes Creations
ster:                 Joy Crafts 6002/2050
ijskristal:         Crea Lies CLDD03
mediums:        gesso en Diamond Dust, embossingpoeder
bloemen:         Alie express
inkt:                 distress inkt walnut stain, versamarc
goldpen
plakparels en strass steentjes


    groetjes van Anneke

5 opmerkingen:

Corrie zei

Prachtig gemaakt met deze DDBD mal Anneke.
Mooie details en een prachtig plaatje.
Lieve groetjes,Corrie

Dorthe zei

So very pretty, Anneke, I love all your beautiful layers, you are a master, Anneke-
Xxx

Trijntje zei

Prachtige kaart Anneke. Super de sup leuk gemaakt! Groeten Trijntje

Stamps and Paper zei

Beautiful vintage Christmas card Anneke it really has that WOW factor

Anne

GerJanne zei

Mooi Anneke! Jammer dat ik niet kon dit weekend, anders hadden we elkaar kunnen treffen...
GerJanne