Volgers

maandag 3 april 2017

Cats on Appletrees

Afgelopen zaterdag was ik op het Art Specialy Event in Nijkerk en daar stond een kraam van www.catsonappletrees.de en zag ik deze geweldig leuke stempeltjes.
Normaal ben ik natuurlijk vintage gericht, maar ook de strakke CAS kaartjes van Stampin Up etc.. vind ik toch ook geweldig om te maken.
Dus toen ik deze stempeltjes zag , ben ik meteen voor ze gevallen, het eindresultaat: jullie snappen het al he? knip leeg , hi, hi.
Ik zal er zeker nog een stelletje kopen van deze firma die uit Dresden komt.
Het cardstock is van Stampin up, whisper white, very vanila, en artischoke




          groetjes van Anneke



5 opmerkingen:

Rosina zei

3 schitterende kaartjes gemaakt met die favoriete catsonappletrees stempeltjes Anneke....je komt ze al langer hoe meer tegen de laatste tijd...super leuk zijn ze...

groetjes Rosina

GerJanne zei

Hoi Anneke,
Wat leuk omvan die strakke kaartjes bij jou te zien. De stempeltjes zijn ook heel gaaf. Ik moet nog over de prijs heen stappen, want ik vind ze zo duur! Maar ze zijn ook wel heel erg leuk!
Groetjes,GerJanne

Nancy Soetaert zei

ze zijn zo verleidelijk hé! Ik heb er ook een zakje mee...
leuke kaarten heb je er al mee gemaakt!
anncy

Margo zei

Wat een lieve kaartjes Anneke ! Ik ben ook 'om' gegaan bij de stand ... ik vond ze eerst ook te duur, maar toch verkocht nu ... ook veel te veel geld uitgegeven ... niets aan te doen ... het moest allemaal maar niet zo leuk zijn he !

Ellen zei

Dit is wel héél wat anders Anneke! Maar wat ontzettend leuk!

xxx Ellen