Volgers

zaterdag 1 augustus 2015

een bloemetje voor jou

Het is alweer 1 augustus vandaag  en dus tijd voor een nieuwe challenge bij AnMa Creatief.
Het thema deze keer is bloemen !
De basis van deze kaart is gemaakt met de Dutchdoobadoo shape art en van CraftEmotions linnen cardstock wit en azuur blauw.
Het mooie dessinpapier is van First Edition (Bella Rose) wat ik ook perfect vind passen bij dit thema.
Met de Bigshot die voor mij echt onmisbaar is heb ik het frame van Joy uitgestanst.
De gebruikte mallen voor de blaadjes zijn van Marianne Design , de LR0157 - LR0192 en de 6003/0027 van Joy Crafts.
En je kan geen bloemetjes etc,,,, genoeg hebben he?
Hier heb ik de roosjes van 1.5 cm gebruikt , baby pink en pale pink en tussendoor de schattige rozenknopjes.
En kijk eens wat een toepasselijke tekst die van Marianne Design is , een bloemetje voor jou!
Bij AnMa Creatief hebben ze leuke zakjes met plakpareltjes, en hier heb ik de kleur roze gebruikt.



Anne Marije heeft een leuke prijs weer voor deze challenge,

Wild Rose Studio craft die-Butterfly Burst



groetjes van Anneke




10 opmerkingen:

scrapcreations-judith zei

Een prachtig kaartje met heerlijke vrolijke kleurtjes. Fijn weekend. Liefs Judith

Stamps and Paper zei

Absolutely stunning Ann...beautiful image and embellishements as always

Anne

Margreet zei

Mooie, vrolijke, zomerse bloemenkaart, Anneke!
Geniet van je weekend!
xxx Margreet

Corrie zei

Zo,n bloemetjes kaart wil ik wel ontvangen Anneke, wat is die weer prachtig in deze mooie kleuren.
Lieve groetjes,Corrie

Sue B zei

Oh Wow! this is gorgeous Ann… such pretty colours and beautiful papers and flowers… it has a wonderful vintage feel to it! :-)
Hope you have a lovely weekend
Big hugs, Sue B xx

Maia zei

Schitterend Anneke deze bloemenkaart!
De blauw roze kleurtjes zijn prachtig bij elkaar.
Je hebt het plaatje bijna na gemaakt met je mooie bloementoef erg. Knap!
Fijn weekend
Lieve groet Maia

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi in die heldere kleuren Anneke, het doet me aan poëzie-plaatjes denken. Een echte beauty...
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wauw wat een prachtige bloemenkaart !
Mooie mallen en mooi van kleuren .
Groetjes Doris

Marie-Louise zei

Oohh Ann this is beautiful.

Anoniem zei

Het is weer een plaatje Anneke!!
Groetjes Jannie