Volgers

maandag 1 juni 2015

bloemengroet

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge op het blog van AnMa Creatief en voor mij alweer de laatste als gastdesigner.
Naturlijk komen er nog 2 creaties van mij op 10 en 25 juni voor AnMa Creatief en dan maar hopen dat we een mooie zomer krijgen.
De tijd is omgevlogen en ik vond het leuk om te doen.
Deze keer is het een bingokaart en ik heb voor horizontaal gekozen,

                                                  bloemen - parels - roze

De basis is gemaakt van CraftEmotions linnen cardstock wit en het mooie dessinpapier is van First Edition, Bella Rose.
Het dessinpapier is uitgesneden met de CLNest02XXL  , van Crea Lies, en het frame is van Joy 6002/0258
De blaadjes zijn gemaakt met de Joy 6003/0026 en de 6003/027.
Verder heb ik van seambinding fuchsia en kant een strik gemaakt en er een leuk bedeltje aanbevestigd.
En natuurlijk mogen de bloemetjes niet ontbreken.
Ik heb met de cherry blossom flowers  fuchsia roze, roze, een klein roosje, asters, en een chrysant, een bloementoefje gemaakt en als laatste wat pareltjes toegevoegd.





dit is de prijs die Anne Marije beschikbaar stelt.

My-Besties clearstempel-Carley Rose & My-Besties clearstempel-Sisters



een bloemengroet van Anneke






14 opmerkingen:

Liesbeth zei

prachtige kaart weer Anneke, en deze keer in heldere kleurtjes. gr. Liesbeth

Anoniem zei

Prachtiggg met al die bloemen!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Helen zei

Nou fleuriger dan dit kan het niet worden toch; wederom een prachtig kaartje. Groetjes Helen xxx

jolanda zei

heel leuk

Stamps and Paper zei

Beautiful card Ann and gorgeous colours

Anne

Creahannie zei

In een woord SCHITTEREND deze kaart, prachtige bloemen heb je gebruikt!!
Gr Hannie

GerJanne zei

Hoi Anneke,
je hebt een prachtige voorbeeldkaart gemaakt. Mooie kleuren en de bloemen zijn natuurlijk super.
Leuke bingokaart!
Groetjes,
GerJanne

Rosina zei

Schitterend kaartje Anneke...wat een mooie bloemen erop ....TOPPIE!!!

groetjes
Rosina

anncreatief zei

Wat een mooie en lieve kaart!Daar wordt je helemaal vrolijk van.
fijne dag
Liefs Anneke

Marybeth zei

I love the mix of pinks and reds on this gorgeous card! Your flowers are clustered so beautifuly! Hugs to you and I am well. Hope you are too!

Scraptastisch zei

Prachtig voorbeeld kaartje An, Vrolijke kleurtjes en blommetjes!!!
Wat dacht je waar blijft ze? hihi Ik heb heel veel gewerkt afgelopen 14 dagen,
morgen vrij en dan vrijdag en zondag nog en hoop er dan een paar achter elkaar vrij te hebben, als ze meniet oproepen, hihi Nou ja met dit weer mis je toch niets! Ik ga een mooi kaartje voor je freubelen, want je bent al snel jarig!
Verder is alles goed hier! Liefs van Gerie

Crea Astrid zei

Wat een prachtige en fleurige kaart heb je gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Marie-Louise zei

This is beautiful Ann.

Maia zei

Altijd leuk een bingo kaart en. Het is je weer goed gelukt!
Prachtig deze vrolijke freurige bloemenkaart!
Wat heb jij veel mooie bloemen, ik ben er altijd te zuinig mee zie ik nu maar schitterend gedaan!
Ben er bijna, op naar je laatste post haha
Groetjes en tot zo
Maia